top of page

【掌櫃推介】春日健脾祛濕篇--正宗寧化薏米

大家有無留意百子櫃的薏米有D 特別呢?同出面買的好唔同?點解唔係又圓又大?百子櫃選用的薏米係經由掌櫃精心挑選寧化苡仁,又或者稱作小薏仁。

寧化薏米產地源自福建,於原生態、無污染的田地種植!!薏米經人工物理輾壓不經機器拋光,保留原有的營養價值,所以摸上手的薏米留有粉末。外觀乾淨白皙、氣味清香。普通薏米浸泡后呈淡黃色,寧化薏米則呈自然的米白色。煮熟的薏米帶有濃稠的乳白色、每粒圓潤飽滿、糯軟甘甜、細膩無渣。

薏米(薏苡仁)--功效:利水渗透濕,健脾止瀉,除痹,排膿,解毒散結

煲完湯的薏米就好似粥咁,係咪都想買黎食呢?

購買正宗寧化薏米:https://goo.gl/FUErH3 更多祛濕湯料: https://goo.gl/DZ7KPB 了解百子櫃及購買其他藥材/海味食材:www.100cabinet.com 重溫-- 【常見薏米不是好薏米】:https://goo.gl/2HVFXH

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page